مـطالب فــروشـگـاه
Search
خشکبار
میوه خشک

تکنیک‌های اثرگذاری رنگ‌های گرم (قرمز، نارنجی) در صفحات فرود محصولات خشکبار.

روانشناسی قرمز و نارنجی در سایت خشکبار: تکنیک‌های افزایش فروش با رنگ‌های گرم (آتشی که نمی‌سوزاند، می‌فروشد!) آیا تا به حال دقت کرده‌ای...
ادامه مطلب
کوچک
میوه خشک

بررسی مزایای رقابتی تولیدکنندگان کوچک نسبت به برندهای بزرگ (تولید سفارشی).

چرا تولیدکنندگان کوچک خشکبار برنده می‌شوند؟ مزایای تولید سفارشی در برابر برندهای بزرگ (جنگ قایق تندرو با کشتی بخار) وقتی یک تولیدکننده...
ادامه مطلب
طراحی
میوه خشک

روش‌های طراحی “مگامنو” (Mega Menu) مؤثر برای فروشگاه‌های دارای تنوع زیاد محصول.

معجزه فیبر بتا-گلوکان: چگونه ترکیب جو دوسر و آجیل، قلب شما را بیمه می‌کند؟ (صبحانه‌ای برای نجات زندگی) بیماری‌های قلبی، قاتل شماره یک ...
ادامه مطلب
خشک
میوه خشک

بهترین زمان آبیاری درختان میوه برای دستیابی به بالاترین کیفیت میوه خشک.

هترین زمان آبیاری درختان میوه برای تولید خشکبار: مهندسی قند و بافت (آب کمتر، کیفیت بیشتر) در کشاورزی سنتی، باور عمومی این است: "هرچه آ...
ادامه مطلب
میوه خشک
میوه خشک

بهترین زمان آبیاری درختان میوه برای دستیابی به بالاترین کیفیت میوه خشک.

حتماً امیررضا جان. این موضوع، موتور محرک سئو برای سایت‌های فروشگاهی است. در سایت‌های خشکبار، ما صدها محصول داریم (مثلاً پسته ۱۰۰ گرمی، ...
ادامه مطلب
خشکبار
میوه خشک

چگونگی تولید محتوای متنی و بصری برای جذب مشتریان B2B (کافی‌شاپ‌ها و هتل‌ها).

راهنمای تولید محتوای B2B خشکبار: چگونه به کافه‌ها و هتل‌ها بفروشیم؟ (زبانِ سود و منطق) فروش یک بسته پسته به یک خانم خانه‌دار، با فروش ...
ادامه مطلب
رشد
میوه خشک

معرفی استانداردهای بین‌المللی رطوبت برای جلوگیری از رشد قارچ آسپرژیلوس.

استانداردهای رطوبت برای توقف قارچ آسپرژیلوس و آفلاتوکسین: مرز ایمنی ($a_w$) (خط قرمز صادرات) در صنعت خشکبار، ترسی بزرگتر از "کرم‌زدگی"...
ادامه مطلب
خشکبار
میوه خشک

تحلیل روان‌شناختی تصاویر پس‌زمینه (Background Images) در صفحات محصول خشکبار.

روانشناسی تصاویر پس‌زمینه در صفحات محصول خشکبار: بومِ نقاشی فروش (صحنه‌سازی برای پسته و انجیر) وقتی مشتری وارد صفحه محصول "چیپس پرتقال...
ادامه مطلب