۰
بسته بندی میوه خشک

بسته بندی و نگه داری میوه خشک

در هنگام بسته بندی باید توجه کنید اگر میوه خشک تازه تولید شده است، سریعا آن را بسته بندی نکنید چون باعث تعرق و ایجاد رطوبت می شود که نتیجه آن خرابی میوه را دنبال دارد.

ظروف استفاده شده برای بسته بندی آن ها باید تمیز و کاملا خشک باشد.

میوه ها را به مقداری که در یک وعده استفاده یا مصرف خواهد شد، بسته بندی کنید زیرا هر بار که بسته باز می شود مواد داخل آن در معرض هوا و رطوبت قرار می گیرند و کیفیت آنها کم می شود. نور باعث تشدید فساد و در نتیجه تغییر رنگ و کیفیت ماده غذایی می شود. بنابراین میوه های خشک، پس از بسته بندی باید در مکانهای تاریک نگهداری و یا در داخل پاکتها و جعبه های مقوایی مجددا بسته بندی شوند. همچنین میتوانید از سرد خانه برای نگه داری محصولتان استفاده کنید.

بهتر است زمان باز کردن بسته بندی به سرعت درب ظرف را ببندید، زیرا میوه خشک زمانی که در معرض هوا قرار میگیرند از کیفیت آن ها کاسته می شود.

بهترین وسیله هایی که میتوان برای بسته بندی میوه خشک استفاده کرد شامل : ظروف پلاستیکی دردار، کیسه های فریزر پلاستیکی، بسته بندی وکیوم

مطالب بالا برای نگهداری میوه خشک به صورت عمده میباشد. برای تحویل میوه خشک به مشتریان باید از بسته بندی های جداگانه و شیک استفاده نمایید که در بازار موجود می باشند.

برای خرید میوه خشک اینجا کلیک کنید.

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0

بالا

X